Återbetalningspolicy

Produktgarantier och återbetalningar:

När beställningen är bekräftad och kontot erbjuds och aktiverat, erbjuder vi INTE returer eller återbetalningar, på grund av IPTV-kontokoden kan vi inte sälja det.
Produkterna har en 12-månaders garantiperiod under vilken  VIKING IPTV ersätter eller ersätter eventuell produktskada eller felfunktion som orsakats av produkttillverkaren.
Om vi ​​av någon anledning inte kan leverera kommer vi att ge dig en full återbetalning.
Om du fått en felaktig produkt eller nyckelkoden inte har aktiverats är återbetalning/ersättning möjlig.
Om nyckelkoden inte kan aktiveras av någon okänd anledning, kontakta oss inom 48 timmar efter köpet och återbetalning/ersättning är möjlig.
Om du har några problem med produkten du köpte, vänligen kontakta oss först med en beskrivning av ditt problem tillsammans med skärmdumpar eller foton tagna med digitalkamera för att ge oss en tydlig idé för att utvärdera situationen. Vi har tekniker i personal som hjälper dig att installera och aktivera din mjukvara. Din beställning kommer att vara berättigad till återbetalning i det sällsynta fall att vår supportpersonal inte kan lösa problemet.