Annullering av beställning
Hur kan jag avbryta en beställning?
Du kommer att ha möjlighet att avbryta din beställning direkt från ditt bekräftelsemail inom en timme. Rulla ned för att hitta meddelandet “Ändra dig?” sektion. Om det tar mer än 60 minuter, skicka ett mail till contact@suomi-iptv.fi så hjälper vi dig hitta en alternativ lösning.
Jag avbröt av misstag min beställning; kan jag ta tillbaka den?
Om du avbokade din beställning på plats och ändå skulle vilja ta emot din beställning är det bästa sättet att göra det att lägga en ny beställning i kassan. Mejla: contact@suomi-iptv.fi om du har några frågor så finns vi här för att hjälpa dig.
Jag avbröt min beställning, men jag är inte säker på att den slutfördes. Kan du bekräfta att den har avbrutits?
Om du avbröt din beställning med hjälp av länken i din beställningsbekräftelsemail, kommer du att få ett nytt e-postmeddelande när beställningen har avbrutits. Om du inte har fått ett e-postmeddelande med bekräftelse på avbokning, meddela oss på contact@suomi-iptv.fi (inklusive ditt ursprungliga #ordernummer) så tar vi en titt!
Jag ser inte alternativet för automatisk avbrytning! Hur kan jag avbryta min beställning?
Om du har gjort en beställning som innehåller ett presentkort, vänligen maila: contact@suomi-iptv.fi så snart som möjligt (inklusive ditt beställningsnummer och din begäran om annullering/ändring) så kan vi hjälpa dig.